مسئول روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد بر درك نقش اساسي و جايگاه مديريتي و مشورتي روابط عمومي در جامعه تاكيد كرد.

"رضا نارگاني" با بيان اين كه روابط عمومي در نوك پيكان حركتي هر سازماني قرار دارد، گفت: علي‌رغم هزينه‌بر بودن بسياري از فعاليت‌هاي روابط عمومي، بودن اين واحد در هر سازمان كمك زيادي براي پيشرفت آن سازمان خواهد داشت.

وي افزود: روابط عمومي چشم و چراغ يك دستگاه است اما با كمال تاسف در برخي ادارت و سازمان‌ها مشاهده مي‌شود كه ضعيف‌ترين پرستل بخش را در روابط عمومي به كار مي‌گمارند و بدترين اتاق‌ها را به روابط عمومي اختصاص مي‌دهند و كمترين پست سازماني و امكانات به روابط عمومي تعلق مي‌گيرد، چنين  مسئول روابط عمومي‌ چگونه مي‌تواند در جهت پويايي و پيشرفت سازمان خود قدم بردارد.

مشاور جوان مدير كل ورزش و جوانان استان يزد خاطرنشان كرد: يكي از واحدهاي هر سازمان پويا، روابط عمومي آن سازمان است و اگر اين واحد، برخوردار از پويايي و خلاقيت باشدمي‌تواند نشاط را به تمامي سازمان منتقل سازد

نارگاني يكي از ابزارهاي مهم توسعه را روابط عمومي‌ها خواند و گفت: مديراني كه داراي روابط عمومي‌ قوي هستند، تصميم‌گيري‌هايشان درست است و برعكس مديراني كه روابط عمومي‌ قوي ندارند، اغلب دچار اشتباه مي‌شوند.

مسئول روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد در پايان اذعان كرد: گستره فعاليت‌هاي روابط عمومي در درون و بيرون سازمان فراگيرتر از فعاليت‌هاي واحدهاي ديگر است و به همين لحاظ ارتقاي جايگاه روابط عمومي و سطح تشكيلات آن بايد به گونه‌اي باشد كه كه بتواند در يك فضاي ارتباطي مناسب به رسالت خود عمل كند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا